Om Tandlægernes Hus i Langeskov

​Tandlægernes Hus i Langeskov blev etableret i 1968, og tandklinikken har nu tre ejere. Det er tandlægerne Viggo Winkel, Kirsten Nørregård og Inge Marie Madsen (Mie). Vi har alle ca. 30 - 36 års erfaring i tandlægebranchen.

Dertil kommer en række dygtige og engagerede medarbejdere  blandt andet tandplejer, klinikassistenter og en kontorassistent. En gang om ugen kommer der  en kirurg Ulrik Nørregård, som bl.a. udfører implantatkirugi . Vi står alle klar, til at hjælpe dig professionelt til en god tandlægeoplevelse.

Vi lægger vægt på at servicere vores patienter på bedst mulige måde, og  levere tandlægearbejde i højeste kvalitet. Derfor taler vi meget med vores patienter, med henblik på at finde den mest optimale løsning.

Vi har gode adgangsforhold til klinikken

​Vi tager imod alle patienter på vores klinik, som ved egen hjælp kan komme op i patient stolen, samt har vi gode adgangsforhold til klinikken. Det er nemt at komme hertil med offentlig transport. Det tager blot 10  minutter at gå fra togstationen, og Fynbus holder næsten  lige ude foran døren.

Vores tandklinik tilbyder smertefri behandling

​En del af vores service går ud på at tilbyde smertefri behandling. Smertefri behandling kan bestå af lattergas eller af ordinær lokalbedøvelse. Disse kan naturligvis kombineres. Dertil kommer vores forståelse for smerte og respekt for folks eventuelle angst, således vi kan gøre behandlingen så nænsom og behagelig som muligt.

Ring til os hos Tandlægernes Hus i Langeskov på telefon 65 38 13 68 for at bestille tid til en konsultation. Du kan også ringe, hvis du har spørgsmål til os.​